Waarover hebben we het?
- Hoe zorg je er in deze tijd van big data op een eenvoudige manier voor dat klachten & incidenten worden vertaald in toegankelijke leerinformatie en ingebed in standaard werk & SOP's?
- Nadat de klacht is opgelost, is het werk nog niet gedaan....Organiseren voor Duurzaam Leren voor dingen die misgaan is de sleutel om te voorkomen dat problemen zich na verloop van tijd opnieuw voordoen.
Leerdoelen
- Inzicht in de verschillende categorieën van leren in een zakelijke omgeving.
- Praktische inzichten verwerven over de elementen van Effectief Leren en het creëren van een Leercultuur.
- Aanpak om klachten en incidenten om te zetten in toegankelijke leerinformatie, ingebed in standaardwerk en SOP's.
- Hoe creëer je een structuur en cultuur voor cross learning in je organisatie?
Doelgroep
- Q managers, Business Excellence managers, Training Officers, Klachtenmanagers, Customer Service Managers, .....
Aanpak
- - Interactief webinar met presentatie en voice over
- - Duur 45 minuten met 15 minuten ruimte voor vragen
Trainer
Ronny Schepmans - Quality Excellence Expert - Operational Excellence Activist - EFQM Ambassadeur & Assessor - Oprichter van RS Quality Consulting - Kwaliteitsconsultancy.
Bbest Webinar
Bbest stelt een reeks gratis thematische of sectorspecifieke webinars voor. Deze web-gebaseerde seminars zijn uw snelle en gebruiksvriendelijke manier om ervaringen te leren en te delen zonder dat u uw kantoor hoeft te verlaten. Deze webinars zijn even effectief als on-site presentaties zonder tijd te verspillen in files. Deze webinars zijn interactief met de mogelijkheid om informatie te geven, te ontvangen en te bespreken.