Share knowledge and exchange experiences
to achieve and maintain excellent sustainable results.

Customer Experience

Doe mee aan de Good Practice Competition

Bbest verzamelt deze zomer de betere benaderingen die Belgische, Nederlandse en Luxemburgse bedrijven hanteren op het vlak van klantenervaring. Een hospitaal kan leren van een ICT-consultant. En omgekeerd. Een multinational kan leren van een overheidsdienst. En omgekeerd.

Hoe kom je tot die excellente naservice? Of beschrijf je eigen toepassing van mysterie shopping. Of hanteer je een toch wel speciale benadering met een klantentevredenheidsenquête, of gebruik je een uitgekiend systeem met een klantenfocusgroep? Of misschien is je maatwerk met klachtenbehandeling, of een specifiek proces voor het onthalen van nieuwe klanten mooi gevonden? Hoe realiseert jouw organisatie excellente klantresultaten?

Laat het weten door mee te doen aan deze Good Practice Competition. Er zijn alleen maar winnaars in deze wedstrijd, want door het delen van ervaring wordt je rijker.

Een voorbeeld

Ook het verbeteren van interne klantrelaties kunnen aan bod komen. Deze video toont een van de vele mogelijkheden.

Aarzel niet om jouw excellente benadering via deze template te sturen naar info@bbest.be. De voordelen om mee te doen aan de Good Practice Competition, de voorwaarden, werkwijze, kalender… vind je hier.